Home

четвртак, 10. децембар 2015.

Fresh Vegan ( documentari ) Volume 1





Za pocetak moram napisati dokumentarce koje pod OBAVEZNO da se pogledaju. Kao mala znala sam sta je  jaje, mleko, sir i od koga dolazi. Naravno kao dete, moje prisustvovanje tranžiranju kokoške, svinjskog  buta itd nije predstavljalo nikakvu gadost. Ali naravno nisam razmišljala da je to malo stvorenje  disalo, hodalo, imalo male i naravno da je imalo osecaj bola, da da i kod zivotinja je neizbežan osećaj bola. Prosto da ne poverujete.



 Mleko, pomislis sta tu moze da skodi kravi, a kada samo malo mucnemo glavudzom nasom sebicnom shvatimo da krave mogu da proizvode mleko a to je samo posle telenja, period laktacije .U sustini  to je silovanje krava, vestacki a i sve ostalo sto cete videti , veoma groteskno. Ali na sve to sam bila slepa kao da je sve to normalno da neko mora umreti da bih bila sita.
 Secam se jednom prilikom, imala sam nekih 12, 13 godina. Postili smo i tata je kupio ribu koja je bila ziva u sudoperi.Sada kada se setim sva se stresem. Jos strasnije je to sto tada nisam ni trunku, ma ni truncicu empatije imala dok je on nju ubijao i kako se ona koprcala. Sada ne mogu sebe da zamislim u toj ulozi da gledam, prisustvujem i  ucestvujem na bilo koji nacin u tome.Tako je vecina  ljudi, izdresirana veruje da je to prirodno. Ako im sada kazes evo ti kokoska i noz ili sta god, ubij je i pojedi ako je prirodno. Znamo svi kako ce reagovati.




 Previse ljudi vole zivotinje, a jedu ih.To licemerije ne razuumem. Ja sam sada mnogo bliza i vezanija za zivotinje kada sam shvatila koliko dugo i na koji nacin se ljudi  ophode prema njima i ...uhhh mislim da bi dosta ljudi promenilo misljenje, samo da pogleda jedan-JEDAN od ovih dokumentaraca, prezentacija sta god i da shvati koliko smo pod uticajem industrija, reklama  tj lose uceni.
I nakon  izbacivanja frustracije po tasterima idu linkovii .I bice ih jos uskoro.

   
                         


                          


                          



                          


                          



Нема коментара:

Постави коментар