Home

недеља, 06. децембар 2015.

Kravlje mleko, sir i ja u bunilu



​​Kao i svi nakom sisanja i konzumiranja  majcinog mleka, meni su odmah nametnuli kravlje mleko da pijem i to je  " najnormalnije " i "najzdravije " i jednostavno prirodno
Sjedne sise na drugu. Obozavala sam to mleko i koliko se secam do pre jedno 6,7 godina cak sam ga i varila bez problema, ali kada pogledamo pre jedno 6,7 godina bila sam mozda manje upoznata sa svim  procesima a i verovatno mi nije toliko smetalo.

Ali eto od srednje skole primetila sam da mleko i mlecne proizvode (sir kackavalj ..itd)moj stomak ne zna kako da svari. Jednostavno sam mislila da je to normalno i nisam obracala paznju.
Mada poslednjih par godina shvatam da to nije normalno da hrana koja je da citiram sve reklame ˇ"najbolji izvor kalcijuma  " i  "časa zdravljaˇ meni stvara nenormalne probleme, grceve, gasove, nadimanje. E tako je poceo moj interes za menjanje ishrane, a tme ako izbacim mlecne proizvode i meso meni ostaje samo  ishrana baziranu na voću, povrću, ugljenim hidratima, skrob.
Time zelim da objavim ovde video koji objašnjava kako nas je industrrija mleka a kasnije cu pricati i o indrustiji mesa bukvalno programirala da imamo pogresnu sliku o ishrani.I sta zdrav doručak podrazumeva.

Ovaj video ispod  je na kanalu freele the banana girl. Preko njenog kanala sam dobila  sve  informacije. Takodje u ovih mesec dana sam sam ispraila njen kanal dosta mi se svidja, ali zato i ima dosta stvari koje ne podrzavam aliii nebitno je to.
Da se vratim na temu.

Kako mi ranije nije bilo logicno da mi pijemo mleko od drugih sisara?!?! jos koja zivotinja ili sisar kada zavrsi sa klopanjem majcinog mleka prelazi na kravlje, gde je tu logika.Trenutno u meni postoji neko gadjenje.To mleko kravlje je predvidjeno da nahrani malo tele i da mu prenese sve potrebne vitamine koji su potrebni da ono i poraste 4x vece nego sto je sada i to za mali vremenski period.Sto dovodi do toga da kada mi to jedemo sta se nama ustvari dogadja u telu sta rade nama ti hormoni iz mleka....Molim da bacite okce na video.

Нема коментара:

Постави коментар