Home

недеља, 06. децембар 2015.

Mali uvod




Jedva se naterah da krenem u ovu pustolovinu. Krecem ovaj blog usled promene ishrane tj ishrana bazirana iskljucivo na biljkama i ugljenim hidratima, sve u svemu bez mesa i zivotiljskog porekla. Nisam iz porodice cija je ishrana ma ni priblizna ovom nacinu ishrane, ustvari niko u mom okruzenju se ne hrani na ovaj nacin, ali svakako od kada sam postala svesna sebe i svih stvari koje uticu na zdravlje, shvatam da se moram sama snalaziti i informisati ukoliko zelim preziveti 50tu. Kada pogledamo nasa svakodnevnica koja je kao bezazlena ustvari nije nimalo. Nasa ishrana utice i na nivo energije, budnosti, elana, pa i raspolozenja.
Sam naziv bloga opisuje o cemu ce biti vecina mojih zapisa. Od 5og oktobra sam prekinula unošenje svih proizvda zivotinjskog porekla, a takodje to podrazumeva i životinje. Ovo sam pocela posto vidim da za mesec dana sam sve i svasta saznala i kako mi se misjlenje menja. Vezano za sve, a i zelim da ispratim sve promene ( unutrasnje i spoljasnje) koje dozivim i da ih zabelezim.Posto nisam osoba koja je dobra u pisanju ovo ce biti veoma teska obaveza. Ali svakako zelim da uzivam u ovome. Bicu ovde pa se nadam da cu neke korisne informacije proslediti i olaksati nekome ko zeli takodje isto sto i ja. Posto je meni bilo tesko naci sve potrebne informacije na jednom mestu. To je bila avanutra tolika da ni ja ne znam gde sam koje informacije nasla.Dosta o tome nisam ni znala da cu se ovoliko raspisati ahh e pa krecemo.

e da da raščlanim ime da ne bude zabune
EKSTREMNI- zahvaljujem se sestri, posto kada je cula da prelazim u vegane rekla je "ma ne cudi me ti za sve si ekstrenma u svemu "
ZELENI VEGAN -mlada kisela jednostavno sam zelena tj nova u svemu ovome







Нема коментара:

Постави коментар